2016. június 6., hétfő

Chapter – 9

A ház már az utca végéről látszódott. Hajnal volt. 4 óra körül lehetett.
-Megérkeztünk!-mondta Deb.
-Igen.
-Izgulsz?
-Ezer éve nem láttam Bobbyt.
-Ne félj! Nézd ott áll!-kezdett el integetni.
És akkor megláttam a pót-apukámat. A szokásos sapkája volt rajta és a nagy szakálla. Semmit sem változott.
-Bobby!-szállt ki a kocsiból Deborah.
-Deborah, szia! Régen találkoztunk!-ölelte meg.
-Igen. Jól vagy?
-Soha jobban! De ahogy látom nem egyedül jöttél.
-Nem, elhoztam Shayt is.
Kiszálltam az autóból. Bobby csak nézett felém és mosolygott.
-Shaylee!
-Bobby.-mentem oda hozzá.
-Igazi nő lettél!-ölelt át. -Apád örülni fog, ha viszontlát.
Csak mosolyogtam. Jól esett az ölelés. Mélyen beszívtam az illatát. Benzin és sör.
-Na de mesélj, milyen volt az egyetem?
-Nehéz. Rájöttem nem nekem való igazán.
-Na ne beszélj butaságokat! Simán lehetnél ügyvéd sőt akár még bíró is!
-De ő inkább vadász lesz!-mondta büszkén Deborah.
Erre a kijelentésre csak meglepetten néztem Debre.
-Miért nem így van?-mosolygott rám.
-Hát, nem tudom. Először találjuk meg apát. Utána meglátom, hogyan lesz tovább.
Nem válaszolt csak szúrós szemekkel nézett rám.
-Na de hát már itt vagytok gyertek be igyunk valamit!
Bementünk a házba. Még mindig ugyanolyan kupi volt mint régen.
-Mikor fogsz itt valamikor takarítani?-kérdeztem Bobbytól.
-Hm ez egy jó kérdés. Talán ha a fogadott lányaim segítenek akkor.
-Haha arra várhatsz, hogy Deb önkéntesen neki áll takarítani!
-Mintha Shay olyan nagyon szeretne takarítani.-vágott vissza Deb.
-Szóval rendetlen marad a házam. Rendben van, köszönöm lányok.
Elkezdtünk nevetni. Leültünk az ebédlőbe az asztalhoz.
-Mivel állunk szemben?-kérdezte Deb.
-Nem tudom. Utána néztem és sok hajó és repülő tűnt el a Bermuda-háromszögben. Jamestown meg ott van a közelében szóval biztos van valami összefüggés. Erre kéne rájönni, hogy mi az az összefüggés!
-Találtál valami hasznos könyveket?-kérdeztem.
-Igen. Ezek itt mind azok!-hozta elém őket Bobby.
-Akkor én még megnézem a lap topon!-állt fel Deb az asztaltól.
Ketten maradtunk bent Bobbyval. Mindketten egy-egy könyvet nézegettünk.
-Hiányoztunk azért?-kérdezte Bobby.
-Még szép, hogy hiányoztatok!-néztem rá.
-Csak azért kérdeztem, mert nem hívtál fel egyikünket sem.
-Igen tudom. Azt hittem az egyetem más lesz. Ott azt csinálhatom, amit szeretnék. Lehetek akár ügyvéd is. De rájöttem, hogy aki vadásznak született az vadász is marad.
-Igen ez sajnos így van. De én örülök, hogy végre itt vagy! Édesapádnak és Deborahnak is hiányoztál!
Ránéztem Bobbyra és elmosolyodtam.
-Találtatok valamit?-ült le az asztalhoz Debbie.
-Nem.-vágtuk rá egyszerre Bobbyval.
-Kértek sört?-állt fel az asztaltól Bobby.
-Igen, kérünk.
Bobby hozott 3 sört a hűtőből és kibontotta őket majd adott mindenkinek egyet.
-Egészségünkre!-koccintottunk.
Belemerültünk a munkába. Bobbyval a könyveket bújtok, addig Deborah az interneten próbált találni valami hasznos információt.
-Semmi értelme ennek az egésznek!-kelt fel a laptoptól mérgesen Deborah.
Elkezdett sétálni a szobában.
-Mi a baj?-kérdezte Bobby.
-Nem tetszik nekem, hogy vámpírok is és démonok is vannak ott.
-Hát az nekem sem.
-Mikor indulunk?
-Indulni? Nem szeretnétek pihenni előtte?
-Bobby, így is egy csomó időt elvesztegettünk! Ez napról napra már csak rosszabb lesz!
-Akkor szedjünk össze mindent, ami jól jöhet.
Bobby jobbra míg Deborah balra ment a házban. Nem tudom mi hol található, ezért inkább csak egy helyben maradtam. Nem akartam senki lába alá kerülni.
-Shaylee!-kiabált Bobby.
Odasiettem hozzá.
-Mit tudok segíteni?-kérdeztem.
-Ezt ismered?-tartott elém egy papírt.
-Ahogy látom valami latin szöveg. Mit csináljak vele?
-Csak tanulmányozd át, hidd el jól fog jönni!
Elkezdtem olvasni a szöveget. Valamennyire értettem latinul, hála az egyetemnek.
-Kiűzni? Örökre legyen szabad a test. Bobby ez mégis mi a frász?
-Édesapád és én ezt sok évvel ezelőtt találtuk. Ez egy démon kiűző szöveg. Nem kell megölnöd az embert. Csak egy démoncsapdába kell belevezetned. És amíg ott ragadt addig elmondod a szöveget és a démon meghal, de az ember túléli.
-És ez biztos?-néztem rá nagy szemekkel.
-Igen. Egyszer kipróbáltam és bevált.
-De ezt…Ezt eddig miért nem tudtátok?-kérdeztem meglepetten.
-Nem mertünk ilyennel kísérletezni. De egyszer muszáj voltam megtenni és tényleg használt.
-Értem.-néztem le a kezemben lévő papírra.
-Készen vagytok?-kiabált a nappaliból Deborah.
-Igen!-válaszolta Bobby.
Kisétáltunk az impalához. A csomagtartóba bedobtuk a fontos cuccokat. Fegyverek, kések és bármi ami jól jöhet. A két dobozt, amibe a hotelből összeszedtük a dolgokat ott hagytuk Bobbynál.
-Indulhatunk?-kérdezte Deborah.
-Igen.-vágtuk rá Bobbyval.
Én beültem előre, Bobby pedig hátra.
-Te tudtad, hogy létezik ilyen?-mutattam a papírt Deborahnak.
-Igen. Nem sokkal azután mutatta meg apa, miután te egyetemre mentél.
-De ez tökre hasznos nem?
-De még mennyire!-nézett bele a visszapillantó tükörbe. Bobby erre csak megköszörülte a torkát.
-Miről maradtam le?-néztem hol az egyikre, hol a másikra.
-Semmi.-mondta Bobby és közben köhögött.-Csak a sok pia. Nem bírom én már ezt és mindig rám tör a köhögőroham.
-Ja, értem.
-Kapcsolok zenét.-mondta Deb.
Az utunk csendesen telt. Deborah az utat figyelte. Addig Bobby unottan nézte a tájat. Én meg a démon kiűző szöveget próbáltam memorizálni.
-És ezt ti tudjátok fejből?-kérdeztem tőlük.
-Nem, még nem is használtam.-mondta Deb.
-Én csak felolvastam.-válaszolta Bobby.
-Annyira nem nehéz pedig. Az első pár sor megy is!
-Akkor amire odaérünk meg is tudod tanulni.-mondta Deborah.
-Simán!-válaszoltam büszkén.
Bobby csak elmosolyodott.
-Még 23 óra, ha nem több.-mondta Deborah.
-Majd megállunk pihenni!-mondta Bobby.
-Meglátjuk. De csak akkor ha nem vesz el sok időt.
-Rendben.
Deborah valami rosszat sejthet, ha ennyire sietni akar. Csak ne legyen igaz a megérzése!

2 megjegyzés:

  1. Sziaa :3
    húhaa hiányzott a hátrapillantó tükör:D
    Remélem hamar megtalálják Johnt
    és tök jó, hogy ott van Bobby is velük:D
    xx♥

    VálaszTörlés
  2. Szia :D
    Hát igen xD
    Majd nem sokára kiderül..;)
    Igen! :)
    Pusz ♥

    VálaszTörlés