2016. június 12., vasárnap

Chapter – 10

Deborah szemszöge
Már fél év eltelt, de én hiszek abban, hogy megtaláljuk apát!
-Nézd!-nézett rám Shay.
-Mit?
-Bobby elaludt!-mutatott nevetve Bobbyra. Bobby feje az üléstámlán volt és halkan horkolt. Csoda, hogy nem csordult ki a nyála.
-Igen.-néztem bele a visszapillantó tükörbe.
-Deborah. -tette fel a kérdést, a hangja mégis furcsa volt.
-Tessék?-kérdeztem a lehető leglazábban.
-Nem is meséltél nekem arról, hogy mit csináltál az elmúlt években.
-Nem volt valami érdekes. Csak a szokásos vadászás.
-Értem. És hiányoztam?-nézett rám csillogó szemeivel.
Még szép, hogy hiányzott! A húgom és nem láttam 1 éve. Azt se tudtam, hogy merre jár, mi lehet vele, jól van-e…
-Aha hiányoztál.-válaszoltam közömbösen.
-Nekem is hiányoztál! Fel is akartalak volna hívni, de azt hittem, hogy mindkettőnknek könnyebb lesz, ha nem hívlak.
Istenem mennyiszer akartam hívni. Meg sem tudom számolni. De mindig rájöttem, hogy ő még élhet egy jobb életet, ezért békén hagytam őt.
-De az a lényeg, hogy itt vagy és megyünk megkeressük apát!-mosolyogtam, de a könnyeim égették a szemem. Mi lenne, ha apa nem tűnt volna el? Lehet soha többé nem találkoztunk volna Shayleevel…

~Már pár napja beköltözött Shay a kollégiumba. Azóta nem is hallottam róla semmit.
-Deborah. -ült le mellém az asztalhoz apa.
Amióta Shay elment mindketten csak céltalanul bolyongtunk a házban.
-David hívott, hogy van egy ügy. Vérfarkasok. Nem messze csak pár órás út.
-Én még nem állok rá készen.-válaszoltam unottan.
-Megértem. De én nem bírok tétlenül ülni itt. Meg kell mentenem az embereket.
-Tudom. Menj is! Kapcsolódj ki és vigyázz magadra!
Megfogta a kezem. Egy kicsit megszorította.
-Jól vagy?
-Hiányzik!-néztem a távolba meredt tekintettel.
-Nekem is. De így neki is könnyebb lesz. Nem tarthatjuk őt vissza, te is tudod!
-Tudom.
Szorosan magához ölelt. Nem bírtam tovább, elkezdtem sírni. Pár percig folyamatosan sírtam, aztán megnyugodtam.
-Jól vagy?-törölte le az arcom apa.
-Igen.
-Akkor jó!
-Te is jól vagy?
-Igen, értem ne aggódj!
Kopogtattak az ajtón.
-Ez biztos David lesz.-ment oda apa az ajtóhoz.
Felálltam és egy kicsit rendbe szedtem magam.
-Szia John!
-David, szia!-fogtak kezet.
-Szia Deborah!-mosolygott rám.
-Hello David!
-Hogy vagytok?
-Jól.-vágtuk rá egyszerre apával.
-Nem muszáj elvállalni az ügyet. Csak arra gondoltam, hogy így könnyebb lesz.
-Nem, semmi baj!-mondta apa.-Segítek!
-Köszönöm.
-Én viszont még itthon maradok.-mondtam.
-Megértem.-nézett rám szomorúan.
-Én meg vagyok. Felőlem mehetünk!
-Oké. Szia Deborah!
-Szia Debby!-ölelt meg apa.-Ha bármi baj van hívj!
-Rendben. Sziasztok vigyázzatok magatokra!
-Vigyázunk!-mentek ki az ajtón.
Egyedül maradtam. Lefeküdtem a kanapéra de sehogy se volt kényelmes. Felvettem egy pulcsit és elmentem sétálni. Hűvös nyári nap volt és sötétedett. Csak össze-vissza sétáltam a városban. Kicsit éhes voltam, ezért bementem egy kis vegyesboltba.
-Jó estét!-köszöntem.
-Hello. -köszönt az eladófiú.
Elkezdtem keresgetni a csokik között. Nyílt az ajtó. Nem is törődtem vele. Levettem egy mogyorós csokit a polcról és elindultam a pult felé.
-Más valamit?
-Nem köszi, csak a csoki lesz.
Elővettem a pénztárcámat. Az aprókat számoltam, amikor az egyiket kiejtettem a kezemből.
-Tessék!-vette fel a mögöttem álló fiú.
-Köszönöm.-vettem el tőle az aprópénzt. Csak ekkor néztem meg, hogy ki is az. Csak meredten néztem magam elé.
-Jól vagy? Úgy nézel ki, mint aki szellemet látott volna!-kérdezte a fiú.
-Mi? Jaa persze. Bocsi csak nagyon hasonlítasz valakire és összekevertelek vele.
-Semmi baj.-mosolygott rám.
Gyorsan kifizettem a csokit és kisétáltam a boltból. Egy kicsit arrébb sétáltam, majd futva elindultam a közeli parkhoz.

-Nem, nem az nem lehet!-ismételgettem magamban.
Odaértem a közeli parkba és leültem a legelső padra, amit megláttam. Lehajtottam a fejemet a térdeimre és próbáltam megnyugodni. A szellő lágyan fújt ez egy kicsit segített megnyugodnom.
Azt hittem sosem fogom újból viszont látni. Eddig mindig rejtőzködtem és nem mentem el olyan helyekre, ahol ő is ott lehetne. Erre pont találkozunk egy Isten háta mögötti kis boltban.
Egy kicsit még ültem a padon. A csillagokat néztem és gondolkoztam, hogy hogyan tovább. Nem nekem való az otthonülés. Hiányzik a vadászat. Nem is értem Shay, hogy tudta csak így feladni az életét. Már megint Shayre gondoltam. Vajon ő is gondol rám? Hiányzunk neki? Remélem tudja, hogy ő nekünk nagyon.
Nem is vettem észre, hogy ilyen nagyon besötétedett. Elővettem a csokimat és megettem. Utána pedig hazaindultam.
Ezen a nyáron nem csak a húgomat vesztettem el, hanem Őt is.~

-Mi a baj?-nézett rám ijedten Shay.
-Kicsit fáradt vagyok.
-Átvegyem?
-Nem, nem kell. Aludj nyugodtan.
-Jó, köszönöm.
Pár perc múlva Shay elaludt mellettem.
-Jól vagy?-hallottam meg Bobby hangját.
-Persze!-néztem bele a visszapillantó tükörbe.-Hallottál mindent?
-Igen.
-Értem.
-Deborah, biztos tudja, hogy nagyon hiányozott neked. De szegény most próbált kitörni a vadász életből és most újra visszacsöppent bele. Nem lehet neki könnyű.
-Igen, tudom.
-És nem sokára együtt lesz az egész család!
-Igen, remélem!
-Én biztos vagyok benne!-fogta meg a vállam Bobby.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa :3
    NE! NE! NE! NEEEM! NAAA NEEE:o Deborah kép :O
    Miért ennyire űwinchester?:O Miért nem beszélnek egymásnak az érzéseikről soha?
    Ki volt az a srác? :O
    Kövit :*
    xx♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :D
      Hát igen találtam egyet mondom miért ne :/ xDD
      Tipikus Winchester..mit vártál?! :D
      Majd kiderül..Fontos...;)
      Sietek! :*
      puszii ♥

      Törlés